| |
| Geçmişin Hazinesi Arkeoloji Müzelerinde Fen Eğitimi -II Arkeoloji Temalı Fen Ders Tasarımı- Troya Müzesi Uygulaması |
| |
| Geçmişin Hazinesi Arkeoloji Müzelerinde Fen Eğitimi-I |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sağlıkla İlgili Sosyobilimsel Konulara Yönelik İnformal Muhakemeleri ve Kararlarını Etkileyen Faktörler: Grip ve Covid-19 Aşıları |
| |
| Küresel Salgın Sürecinde Fen Okuryazarlığı Göstergeleri: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gözünde COVID-19 Pandemisi |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ile Müzelerde Fen Eğitimi: Müzelerde Bilimin Gücünü Keşfediyoruz |
| |
| S-T-E-M: STEM’in Anlaşılmasına Engel Bu Kodlama Olabilir mi? |
| |
| Arkeoparkların Fen Eğitimi Açısından İncelenmesi: Ulusal ve Uluslararası Uygulama Örnekleri |
| |
| Topraktan Sofraya STEAM |
| |
| Uygulamalı Bilim Etkinliklerinin Öğrencilerin STEM Tutumlarını, Mühendislik Algılarını ve Bilgi Düzeylerini Geliştirmedeki Yeri |
| |
| Okul Öncesi Fen Eğitiminde Kullanılan Destekleyici Programlardan Örnekler |
| |
| Yaşam Becerileri ile Desteklenmiş Fen Bilimleri Dersi Plan Örneği: İnsan ve Çevre İlişkisi. |
| |
| Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilim Merkezinde Rehberli Gezi Deneyimleri, Aksaray, 7-10 Temmuz 2021. |
| |
| Fen bilimleri dersi bağlamında tasarlanan bir etwinning projesi örneği: Get Ready and Go Green |
| |
| Okullarda fen, mühendislik ve girişimcilik uygulamalarının işleyişine yönelik göstergeler: Öğrenci değerlendirmeleri |
| |
| SCAMPER Tekniği ile 5. Sınıf Öğrencilerinin Ortaya Koyduğu Yaratıcı Fikirler: Işığın Yayılması |
| |
| Bilim Merkezinde Oyun Oynuyorum: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri |
| |
| Bilim fuarlarının öğrencilerin fen konularına yönelik ilgileri ile mühendis ve bilim insanı algılarını geliştirmedeki yeri |
| |
| FETEMM’e Dayalı Proje Ödevlerinin Öğrencilerin FETEMM’e Yönelik Tutumları ile Mesleklere İlgilerine Etkisi. |
| |
| Ortaokul öğrencilerinin bilimsel alan gezilerine yönelik tutumları: Bilim merkezi gezisi örneği., Nevşehir, 1-3 Kasım 2019. |
| |
| Öğrencilikte yapılan gezilerle ilgili neler hatırlanıyor? |
| |
| Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Okul ÖğretmenlerininBilsemdeki Eğitimle İlgili Algıları: Uygulamalı Bir Çalışma |
| |
| BİLİM MERKEZİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN TÜBİTAK 4005 PROJESİNİN OKUL DIŞI ÇEVRELERE EĞİTİM AMAÇLI GEZİ DÜZENLEYEBİLME ÖZ-YETERLİK İNANCINA ETKİSİ |
| |
| 5. SINIF ÖĞRENCİLERİYLE YÜZME-BATMA ÜZERİNE BİR TGA (TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA)ÇALIŞMASI |
| |
| KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİNDE ARGÜMANTASYON KULLANIMINA YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI |
| |
| 6. Sınıf Öğrencilerinin Çizimlerinde Bitkilerin Büyüme ve GelişmesineEtki Eden Faktörler |
| |
| Fen Bilimleri Öğretim Programında Değerler |
| |
| OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN BİLİMLERİ ALANI VE ÖĞRETİMİNEİLİŞKİN ÖZ YETERLİLİK ALGILARI |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlı Deneyleriyle İlgili Etik AlgılarınaYönelik Fenomenolojik Bir Araştırma |
| |
| 444 Sisteminden Sonra 5. SınıfÖğrencilerinin Fen BilimleriDersindeki Durumları İle İlgiliÖğretmen Deneyimleri |
| |
| Fen öğretiminde KavramYanılgılarının Giderilmesine YönelikBir Eylem Araştırması: NeredeYanılmışım? |
| |
| Öğrencilerin EBA'daki Fen Bilimleri Öğretim Materyallerine İlişkin Motivasyonlarının Belirlenmesi |
| |
| 5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi İnsan ve Çevre İlişkisi Konusunun Öğretimine Yönelik Etkinlik Önerileri |
| |
| MOTHERS EVALUATE AN ACTIVITY AIMED AT ENDEARING SCIENCE IN THE OUT OF SCHOOLLEARNING ENVIRONMENT SCIENCE WITH MY MOTHER |
| |
| ETHICAL DISCUSSIONS IN SCIENCE THROUGH SOCIO SCIENTIFIC ISSUES |
| |
| An Explanatory Study of Pre service Science Teachers Knowledge Levels in Astronomy |
| |
| Farklı Epistemolojik İnanışlara Sahip 8 Sınıf Öğrencilerinin Sosyo Bilimsel Konulara Bakış Açıları İnsan ve Çevre Etkileşimi Örneği |
| |
| Altı Şapkalı Düşünme Tekniğine Örnek Bir Uygulama Organ Bağışı |
| |
| Contributions of Action Research in 6th and 7th Grade Students Associations of STSE |
| |
| Farklı Epistemolojik İnanışlara Sahip 8 Sınıf Öğrencilerinin Genetik Temalı Sosyo Bilimsel Konulara Bakış Açıları |
| |
| 8 Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğası Algılarını Yordamada Fen Başarısı Fene Yönelik Tutum ve Motivasyonun Yeri |
| |
| Fen Öğrenmede ve Öğretmede Bilimin Doğasını Anlamanın Önemi Üzerine Öğretmen Adaylarının Tartışmaları ve Etkinlik Önerileri |
| |
| 2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Fen Teknoloji Toplum Çevre Bağlamında Analizi |
| |
| Farklı Fakültelerden Üniversite Öğrencileri Gözünden Bilimin Doğasına Bakış ve Gelişimi Üzerine Bir Araştırma |
| |
| Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Sosyo Bilimsel Konulara Yer Verilme Durumu |
| |
| Öğretmen Adaylarının Gözüyle Öğretmenlik ve Eğitim |
| |
| Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ortaokul 5 Sınıf Bilim Uygulamaları Dersine Yönelik Görüşleri |
| |
| Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Çıkarımda Bulunma Becerileri |
| |
| Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Epistemolojik inanışlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi |
| |
| Fen ve Teknoloji Dersi Kitap Setlerinde Yer Alan Ölçme ve Değerlendirme Etkinliklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi |
| |
| İnformal Öğrenme Ortamlarının Çevre Okuryazarlığı Kazandırmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri Kocaeli Bilgievleri Örneği |
| |
| Fen ve Teknoloji Öğretiminde Oyun Etkinlikleri ve Günlük Hayattaki Oyunların Derse Uyarlanması |
| |
| Oluşturmacı Yaklaşımda Kullanılan Yöntem Teknikler |
| |
| Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisi Kocaeli Bilim ve Teknoloji Kulübü Örneği |
| |
| 6 Sınıf Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesindeki Kavramların Öğretiminde Öğrenci Ürünü Karikatürlerin Kullanımı |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Fizik III Laboratuvari Dersinde Bilimsel Süreç Becerilerinden Temel Süreç Becerilerini Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniğine İlişkin Yeterlik Algıları ve Yeterlilik Düzeylerinin Belirlenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniğine İlişkin Yeterlik Algıları ve Yeterlilik Düzeylerinin Belirlenmesi |
| |
| Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Tutum ve Değer Geliştirmelerine Yönelik Bir Araştırma Bilim ile İlgili Meslek ve Hobilere Yönlendirme Örneği |
| |
| An example science education activity in multicultural environment |
| |
| Çevre sorunları konusunda öğrencilerin bilişsel ve duyuşsal farkındalıklarına yönelik niteliksel bir araştırma. , Edirne, Türkiye, 1-3 Ekim 2009. |
| |
| E Deney Föyünün ve Basılı Deney Föyünün Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Dersine Yönelik Deney Başarısı Tutum ve Başarı Beklentisi Üzerindeki Etkisi |
| |
| Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Dersinde Deney Planlama Becerileri Üzerine Bir Araştırma |
| |
| Eylemsizlik ve Sürtünme Kuvveti ile İlgili Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Giderilmesine Yönelik Öneriler |
| |
| Aktif Öğrenme Sürecinde Öğrenci Merkezli Değerlendirme Rubric |
| |
| Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmenlerinin Öz Yeterlilik Duygusunun Belirlenmesi |
| |
| Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı nda Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin Yazım Formatı ve İçerik Açısından İncelenmesi |
| |
| Kavram Haritalarının Kullanımına Alternatif Bir Model Önerisi |
| |
| A Possible Solution for the Crowded Class Nightmare |
| |
| Using Science Writing Heuristic to Examine Elemantary Students Scientific Thinking |
| |
| Çocukların Yaratıcı Fikir Geliştirmelerinde Beyin Fırtınasının Etkisi |
| |
| İlköğretim İkinci Kademe Fen Bilgisi Dersinde Sinir Hücresinin Model Yoluyla Öğretiminin Başarıya Etkisi |
| |
| İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri |
İletişim
aoztuna@sakarya.edu.tr(264) 295 69 28